Vår, snö, vår, snö etc.

Många var vi som trodda att våren kanske var här, men icke. Nu har det snöat konstant sen förra natten. Som mamma sa: "Mängden av snö är konstaterad men den skulle kommit i december." Precis för nu vill jag ha VÅR!

Någon som har vår är Carro, men, som är hemma i veckan. Eftersom hon går skola i södra Sverige har hon påsklov den här veckan till skillnad från oss norrlänningar som har lov nästa vecka. Men jag skulle nog inte vetat det om jag inte sett henne på skolan efter engelskalektionen. Vi sa att vi måste försöka träffas någon gång under veckan. Vi ses ju trots allt inte så ofta numera. Någon valde att flytta från kallhålet Skellefteå ner till södern.

Nu måste jag göra mig redo för att åka till skolan så jag får blogga mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0