Tidig fredagmorgon

Tidiga idag. Vi har tänkt att ta oss in till stan redan klockan tio då de flesta butiker öppnar. Vi vet till och med vilken butik vi ska besöka först, mest för att vi inte ska glömma den. Butiken är Vila och de har mycket fint och förhoppningsvis en fin vårjacka åt Sara. Jag har ju redan hittat en sokm jag är mycket nöjd med. Får kanske ta på mig den, be Sara ta ett kort och sedan lägga ute en bild på den. Den är i alla fall svart och går lite omlott där fram vid knapparna. Ett brett bälte i midjan avslutar det hela.

Nu är jag klar och Sara ska baravfå på sig resten av make-upen så kan vi gå sen. Jag tror vi kan lyckas med att ta oss iväg före tio, om Sara få toan nu. Olle har tagit den för henne:)

Skriver mer ikväll då mer har hänt. Före eller efter, kanske under, Let' s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0