Skolan igen

Efter ett uppehåll på två veckor kommer det nog kännas lite ovant att komma tillbkak till skolan, för fyra dagar. För sedan är det ju påsklov!

Pallade mig till kyrkan ikväll. Vi skulle ha styrelsemöte och jag sitter i styrelsen så jag var liksom tvungen. Egentligen hade jag tänkt fara tidigt därifrån men blev kvar för att jag spelade Labyrinten med Ivan, förlorade nätt och jämt, plus att styrelsen skulle vara jury i en påskkycklingstävling. Jag vet att det kanske inte dirket är något inte högprioriterat men det var rätt kul att se vilka kreationer alla åstadkommit. Och vi funderade lite över Martins kyckling som egentligen var en pinne som han iklätt gult garn och en rund träplatta där det stod GLAD PÅSK.

Men nu ska jag se om jag kan få något vetigt gjort innan jag går och lägger mig. Är rätt trött eftersom Myran fått för sig att hon ska väcka en på morgonen. Jättsött och för all del snällt, men inte klockan 6 på söndagsmorgonen + lördagsmorgonen. Så...

Natti Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0