Mer foton ,tack!

Sarax2 menar på att jag måste ha fler kort/foton i min blogg. Den blir roligare att läsa då. Och jag kan  hålla med dem. Om jag skriver om en stor ballong så måste det ju vara roligt att få se den på bild också. Nu är det så att jag bloggar för att skriva dagbok. till skillnad från båda Sarorna så sitter jag inte vid datorn flera timmar om dagen utan ett par minuter då och då, om jag inte ska göra något skolarbete förstås. Då tar det lite längre tid. Men jag ska försöka få in lite mer bilder i bloggen och vi får se om jag lyckas. Men just nu har jag inte tid. Ska käka mellanmål och spela kort med min lillasyster.

Kommentarer
Postat av: S a r a

Man ska ha mycket bilder i bloggen ;) då fastnar faktiskt texten lättare också och det blir roligare att komma tillbaka och läsa :)

Ha ett bra påsklov, om vi inte ses. När jag och Bössan ska leka fotografer :)

2008-03-20 @ 21:16:00
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0