Har fått en artikel publicerad!!

Jag sökte ju praktik på norran men fick den inte. Men just nu är jag hur glad som helst i alla fall för jag har fått en artikel publicerad! Dock inte i norran utan i Klätterförbundets egen tidning Bergsport. Känns hur kul som helst att få något, som jag skrivit, publicerat offentligt och inte bara låta textkommunikationläraren läsa det och sedan hamnar texten i min gråa mapp. Om tidningen haft en hemsida så hade jag hänvisat till den så ni kunnat läsa artikel men de håller på att fixa en, tror jag.

Nu är i alla fall praktiken slut och min handledare Hans har blivit jätteförkyld. Troligens så har jag smittat honom eftersom jag har varit förkyld, men vem vet. Så min arbetsdag blev inte så lång idag eftersom han inte riktigt orkade en hel arbetsdag. Så det enda kvar av praktiken nu är praktikrapporten som ska skrivas. Men vi skulle få en lektion till det sa Johnny så jag tror på honom. Fast jag ska försöka skriva lite hemma också. Åtminstone sammanställa lite av allt jag kladdade ner runt frågorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0