Bild-tajm!

Olles dator fungerar och bilder är inlagda så nu kommer de!
Sara tyckte inte om toan under ett av stoppen på väg ner.
Roade? Temat var påsk...
Ett annat konstverk av mig. Ritade av från kameran och måste säga att jag är riktigt nöjd med min kreation.
Lunchen blev på IKEA i Sundsvall. Vegetarisk pasta med russin, speciell smak måste sägas.
Skuleberget, någon mil innan...
...Höga kustenbron!
Äntligen framme i Stockholm, detta vid kanske sextiden.
Sara provar kläder, igen. Men jag var väl inte så dålig jag heller. Just vid detta ögonblick var jag väldigt less så jag tog ett kort. Minns dock inte vilken butik men tror vi kan ha varit i någon av Gallerians butiker.
En kvällsbild på ett konstverk vid plattan, magnifikt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0