6 mars

Nu är bilderna inlagda, skulle troligen aldrig fått dem inlagda om jag inte gjort det nu.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg idag så skulle jag och Sara på biooch se Juno. Blev överaskad måste jag säga, den var intealls som jag förväntat mig, å andra sidan visste jag inte så mycket om den så jag visste inte riktigt vad jag förväntade mig heller. Mot slutet ville jag nästan gråta. 16.åringen Juno blir gravid med sin bästa kompis men tycker att hon är för ung för att bli mamma så hon väljer att adoptera bort barnet. Hon hittar idyllfamiljen och kvinnan äri sjunde himlen över att hon ska få bli mamma, hon kan inte bli det själv. Så allt verkar frid och fröjd, förutom att Juno känner sig väldigt utittad i skolan. Så plötsligt vill mannen som ska adoptera skiljas och Juno blir förtvivlad. Hennes föräldrarär ju skilda och hon vet hur det är att växa upp i en splittrad familj, nu ville hon att barnet skulle slippa det. Dessa scener blev väldigt rörande, när hon gråter och man vet inte riktigt vad som kommer att hända. Mycket bra film och jag kannog tänka mig att se denflergånger och rekommenderar den.

Annars idag så har det varit shopping som gällt. Jag och Sara har lyckats hitta flera affärer som vi, snarare Sara, titta i. Sara ville hitta skopunkten eftersom de har "köp 3 betala för 2". Men vi hittade inget. Vi hitatde också Zara och Monki efter visst sökande.

Middagen blev i Kungshallen. Rekomenderas för de som vill äta olika men äta tillsammans. Dock så var det väldigt högljut och har man otur så kanske man inte får någon sittplats direkt.

Ses imorgon, troligen för eller efter Let's dance. Let's dance är spänande nu efter skrällen förra veckandå favoriten Linda Lampenius fick lämna tävlingen. Själv håller jag nog på Tina och Danny, vem som vinner av dem spellar inte så stor roll för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0