Tuffa dagar

Att jag har sommarlov är inget som riktigt slagit mig än, har jobbat konstant sen skolavslutningen förra veckan. Måste säga att skolavslutningen känns mer avlägsen än den egentligen är. I alla fall är jag lite trött så det blir en lugn kväll. Ska troligen över till en kompis och se film snart.

Nu börjar också vädret bli lite bättre. Ingen kan väl kalla det väder som varit tidigare under veckan för sommarväder. Idag sken i alla fall solen men det kunde varit någon grad varmare.

Jag vet också att bloggen är väldigt bild-fattig just nu men det är för att vår fasta dator har kapsejsat och det är på den jag lägger in bilder från kameran. När den fungerar som den ska igen så ska jag troligen lägga in några bilder från Stockholms resan. Tog några riktigt härliga bilder där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0