pust...

Nu har jag jobat i princip non-stop sen halv 9 i morse. Fast de första timmarna var jag ute i Falkträsket med äventyrsskolan och det var inte särskilt ansträngande. Från klockan 11 har jag varit på apoteket och nu har jag fått sluta så nu bär det av hem. Hoppas bara att det inte regnar för mycket... När jag stod i kassan där vid 1-tiden så kunde man riktigt höra hur regnet smattrade mot takfönstret här i CK. Sara var in också, vad klockan var vet jag inte. Tyvärr så hade vi den värsta ruschen just då och hon ides väl inte vänta (skulle inte jag heller gjort för den varande ganska länge) så när folket äntligen var "borta" så var Sara också borta. Nu lär hon inte vara kvar och så har jag glömt mobilen hemma så jag kan inte ringa heller.

När jag kommer hem blir det mat på en gång för jag har inte ätit sen 11 (en liten omelettbit och två hårdmackor), jag är VRÅLHUNGRIG! Det är ju bara att hoppas att det finns tillräckligt med energi för att cykla hem... Efter att jag fått i mig lite mat ska jag fortsätta sy på en kjol som jag påbörjade igår. Den kommer bli ganska lång och är i mörkbeige och gräddvit. Förhoppningsvis så blir den bra...syslöjd var ju aldrig mitt starka ämne. Men jag har ju ett par byxor och en tröja hemma som jag sytt själv. Tröjan blev väl sådär, jag använder den inte så ofta, men byxorna är jag riktigt nöjd med. Jag änvände ett par pyjamasbyxor som mall när jag gjorde dem så de är jättepösiga och jättesköna.

Men nu ska jag påbörja färden hem så jag får någon mat i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0