Mina ben orkar inte mer!

Var ute och sprang med Sara i morse och nu har jag jobbat i ett par timmar (från halv tolv) och mina ben orkar seriöst inte mer. De har liksom gått på auto den senaste timmen och att få sätta sig ner nu är superskönt! Så nu har jag fått sluta föd dagen och ska förbi KFUM och se om Hans är där. Ska hålla i en friluftsdag för någon skola imorgon och behöver lite mer info. Kan vara bra att veta när det hela börjar till exempel...

När jag komme rhem ska jag sätta igång med städningen. Ska göra en riktig vårstädning, snarare sommarstädning, har jag bestämt mig för och det är absolut nödvändigt. Har grejer överallt och det behöver bytas i sängen, rensas i lådor, damsuga golvet m.m. Så det är bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0