Färdig att festa

Eller det beror på hur man deafinierar festa... Jag ska ju till Stadsfesten och väntar för tillfället på att Sara ska bli klar. Jag ringde henne för ett par minuter sedan, då höll hon på att locka håret. Hon hade gjort ena sidan. Så strax efter halv ska jag cykla upp till henne för att hjälpa henne locka håret där bak eftersom det är svårt att se själv var det är lockigt eller inte. Sen medan jag lockar mitt hår så sminkar hon sig. Efter det bär det av!!!



Och nu har de kommit igång, alla födelsedagsbarnen. Sara fyllde i onsdags, min kusin igår och idag är det Crisses tur. Sen på måndag fyller Annie. Sen dröjer det två veckor sen fyller Samme 18. Själv mååste man ju vänta till i november...

Aja, GRATTIS ALLIHOPA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0