dåligt med uppdatering

Det ha varit dåligt med uppdatering men jag har jobbat en del och det har tagit på krafterna.

Imorgon blir Sara vuxen, hon fyller arton år, det känns stort. Dessutom ska hon göra teoridelen för körkortet och jag hoppas att hon klarar det. Hon har övat en del de senaste dagarna så det skulle vara tråkigt om hon kuggade.

LYCKA TILL SARA!

Någonting annat som händer imorgon är att Stadsfesten drar igång. Tyvärr hinner jag inte besäka den imorgon för jag jobbar hela dagen. Kanske ett kort besök på torsdag. Annars blir det på fredag då jag och Sara ska dit på kvällen. Först var det tänkt att vi skulle se Björn Gustavson men eftersom han ställt in så får vi väl rikta in oss på att se Europe istället. De har ju några riktigt gamla hits som man kan, "The final countdown" till exempel. Det är å andra sidan den enda låt med dem dem som jag kan... :P

Men nu ska jag gå och vila, är jättetrött. ch det med all rätt eftersom jag cyklat drygt 2 mil idag plus en massa regn...

Gääääääääääääääsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0