7 juni

Denna dag har varit rätt så bra, trots det dåliga vädret i morse. Gick upp vid 8 för att springa och sedan for jag in till stan för att jobba klockan 12. Min jacka var i tvätten så jag fick ta en kofta istället, det blev lite kallt nedför solbacken. När jag sedan fick sluta halv tre var det lite soligare så det blev inte lika kallt.

När jag kom hem var det bara att käka något sedan var jag tvungen fara igen. Jag är nämligen barnvakt åt tre barn i Kåge och jag skulle cykla dit. Pappa sa att det skulle ta ca en timme att cykla från Morö Backe till Kåge men det tog 30-40 minuter. Det var en rktigt härlig cykeltur, speciellt som jag fick så fint väder att cykla i. Nu har jag lagt den yngsta, han är typ 2 år, de andra två får vara uppe till 10 så de ska se på film nu, Förtrollad. Jag har inte sett den och hoppas att den är bra.

Skriver mer sen...kanske när de lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0