Regnig gårdag

Gårdagen regnade det, det kan ingen i Skellefteå förneka. Jag cyklade till jobbet men det blev mammas uppgift att få hem cykeln eftersom jag tog bussen hem. Sen dundrade det ju lite också vilket gav oss lite problem på jobbet idag. Datorerna fick ingen kontakt med nätverket så kortbetalrna fick det jobbigt. Signeringar och kort åt alla håll.

Imorgon bär det av till Luleå. 6.40 går bussen från centrum. Så det blir en tidig kväll för annars är jag helt körd vad gäller uppstigning imorgon. Men vad gör man inte för sina vänner? Anledningen till att jag åker till Luleå är ju för att träffa Emelie, från Koskuskkulle (kan inte stava det ordentligt men det är något åt det hållet som jag skrivit =P ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0