poeter.se

Har nyss varit inne på poeter.se där jag lagt in några nya alster. Kan inte påstå att de var bra men tänkvärda...

Dagen till ära har varit fylld av arbete på shopen och bakning av världens godast rabarberpaj. Med andra ord så har det inte hänt så mycket idag. Var tänkt från början att jag skulle fara och klättra ikväll men bara Nico kunde hänga på så då far vi imorgon istället för då kunde även Linnea. Så bökigt när alla jobbar på olika ställen med olika, konstiga, tider.

Imorgon hade jag och Annie tänkt fara ut till Falkträsket och paddla men enligt SMHI ska det bli regn och 16-17 grader (fast enligt Norra västerbotten ska det vara halvklart och ca 20 grader) Känns ju lagomt roligt... Då far jag heller till nya Eddahallen och checkar hur det ser ut där nu. Man har ju bara sett bilderna i norran och det är ju inte mycket att gå efter.

Aja, får se hur detta slutar. Jag är ju i vilket fall ledig imorgon och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0