Ville ha mjukbyxor idag

Känner mig förkyld igen och hade velat vara lite "mjukis" idag. Men jag lade båda mina mjukbyxor i tvätten igår och de hade inte hunnit torka nu på morgonen så det fick bli mina vanliga svarta byxor. Jag har två par jeans också men de sitter inte lika bra som mina svarta. De sitter tajt i början men töjer ut sig så det känns osm om jag ska tappa dem hela tiden. Inte så skönt.

I natt drömde  jag ågot mycket konstigt. Jag tror jag drömde att jag varit på hockey eller nåt och när vi skulle gå därifrån så blev jag sjuk. Feber och förkyld. Mitt i det där vaknade jag och då kände jag mig nästan lika sjuk som jag varit i drömmen, för en stund. Så jag har varit lite "out of order" i dag och fryst som om jag haft feber, troligen så är det bara kallt i skolan. "Helmysko".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0