Vill få något gjort

Läste i tidningen idag att miliären ska ta upp sökandet efter Markus Degerman. De verkligen måste hitta honom så detta får ett avslut nån gång och så att familjen får någon att begrava. Skulle känas så fel att ha en begravning utan att egentligen begrava någon.

Har egentligen slutat men jag behöver plugga och det känns som om jag kommer att få mer gjort på skolan, om jag slutar blogga snart iaf. Idag så gjorde jag bort första matteprovet och det gick bättre än förväntat, har ioförsig inte fått veta hur måga rätt jag har men det känns bra och det borde väl vara et gått tecken. Nu är det bara att plugga som en galning till imorgon för att lära sig kroppens alla funktioner på både svenska och latin. Tur att det är grupprov, något rätt måste man väl få då??

Men hur jag ska hinna göra mitt ex-pass till aerobicsen är en gåta, ska man vara (host) sjuk då? Eller ska jag verkligen försöka och totalfloppa? Dessutom så måste jag hitta en praktikplats, jag och Sara har kommit överens om att vi ska ha hittat en innan veckan är slut så: Var ska jag vara?

Nästa vecka ska jag sända radio igen men nu som programledare med Sara. Känns som att det kan bli kul men jag har ett problem: Jag pratar fort och sluddrigt. Det är inte bar när man ska prata i radio, de stackars lyssnara kommer ju bli alldeles förrtvivlade för att de inte kommer förstå ett dugg av vad jag säger. MEn vi har ett trevligt ämne iaf: Musik!!

Kommentarer
Postat av: Jag själv

Kommentera, kommentera

2008-02-13 @ 13:44:05
Postat av: Sara

Lite småemo att kommentera sig själv ?

2008-02-15 @ 09:37:38
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0