Tre timmar för tidig

Jag var hur trött som helst imorse men tvingade mig upp, åt frukost och cyklade så fort jag kunde till Campus för jag trodde att jag var sen till aerobicsen. Men då jag kommer dit så sitter Maria och Stina på bänken utanför spegelsalen och säger att Katarina inte kommit. Vi funderar på om något kan ha hänt. Kvart i nio bestämmer sig Stina för att ringa till Katarina men det är Maria som får prata. Vi får då veta att hon är hemma med sin sjuka son och att hon skickat ett mail till våran FC (firstclass) där det stod att hon var hemma. Jag tycker att jag är duktig på att kolla FC men just igår hade jag inte tittat om jag hade några medelanden. SÅ nu  när jag kom till skolan så loggade jag genast in på FC och läste brevet där det stod att hon var hemma och att vi skulle arbeta hemma med vårat Ex-pass och plugga till provet som är på torsdag. Så jippi. Jag har cyklat hela vägen till skolan i racerfart men hade inte behövt komma till skolan förrän halv tolv. Tre timmar för tidig...

Så nu försöker jag göra Ex-passet teoretiskt, altså jag skriver ner rörelserna utan att göra dem. Får se om det går, troligen inte så bra. Så måste jag fara på F&S aerobics-pass ikväll för att kanske få lite "inspiration" till mitt eget pass och för att studera hur hon lär ut passet. Men jag har som jag sagt tidigare rätt mycket att göra så jag får väl se hur bra mitt ex-pass kommer att gå. I veckan har jag matte -och anatomiprov + engelska redovisning. Nästa vecka är det matteprov igen och veckan därpå expasset. Så ska jag hinna hitta en praktikplats innan den 29 februari.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt att komma för tidigt :P Blev ju sådär för jag och Bösse förra veckan tror jag det var.

2008-02-15 @ 09:41:58
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0