Tack Caroline!

Är inne på poeter.se och skriver dikter. Den lustiga är att för något år sedan så ville jag knappt se poesi. Nu skriver jag själv och köpte en pocket med dikter som jag läste innan jag skulle gå och lägga mig istället för den vanliga fantasy-boken. Märkligt hur man kan ändra åsikt så. Men jag har fåttlära mig något som kallas personlig kommunikation och jag tror det var den mellan mig och Carro. Utan henne hade jag inte hittat poeter.se jag hade inte börjat skriva, blogga eller något alls. Inte hade jag tränat som jag gör idag heller. Eftersom hon var värd på F&S så prövade jag på och hittade aerobic-passen som är toppen. Carro är den bästa kopmis man kan ha för hon lär en se saker i omgivningen man inte visste fanns. Tack Carole!


Kommentarer
Postat av: carro

tack. men jag tycker inte alls att jag är en bra kompis. ett vrak kanske snarare? puss på dig.

2008-03-01 @ 18:51:02
URL: http://carole.blogg.se
Postat av: Anonym

Våga ta åt dig! :)

2008-03-03 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0