Poeter.se

Jag är en sån människa som är engagerad en kort tid och lägger sedan av. Till exempel Apberget.se. Där gick jag med men loggade sen nästan aldrig in igen. Men sen Carro visade mig poeter.se så har jag nästan blivit mer engagerad. Och den här veckan har jag fått 10 applåder för mina alster. Man kan nämligen ge och få applåder för de texter som andra tycker är bra eller som jhag tycker är värda att uppmärksammas. Så nu har jag prick 50 applåder och har bestämt mig för att fira när jag når 100 stycken...

Hur jag kommer att fira och när jag når målet återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: carro

sköjj ju :)

2008-03-01 @ 18:49:33
URL: http://carole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0