Härligt med sovmorgon

Vi hade tur som fick veta igår eftermiddag att vi inte skulle ha ljudmedier nu på morgonen. Och hur skönt är det inte att veta att man börjar 13.05 och att det innebär att man kan soova nästan hur länge man vill? Nu fick jag då inte sova så länge, halv nio ungefär, eftersom mina syskon ska till skolan och de börjar inte fem över ett. Men jag är rätt pigg ändå för halv nio är bättre än halv sju. Att sova två timmar längre än vanligt gör mycket. Det var rätt skönt att inte behöva stressa till skolan speciellt som det var så fint väder idag. Klarblå himel med massor av sol och någon plusgrad. Man blir så glad av att vara ute när man känner solen värma ryggen och alla fåglarna som kvittrar. Såg ett dagis eller en förskola i solbacken som åkte pulka. Att solen lysser en i ögonen stora delar av cykelfärden gör ingenting, inte när jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0