Gud så pinsamt!

Gud så pinsamt! Fick se mitt filmade aerobics bolck idag och jag tror jag gjorde allt fel fastän min lärare sa att det såg bra ut och att jag hade bra hållning och hittade takten i musiken. Men det kändes verkligen som om allting gått fel och på vissa ställen såg jag faktiskt fel, som hon dock inte tyckte var så farliga.

Denna vecka kommer enbart att bestå av plugg, och träning. Med ett stort prv den här veckan och ett nästa vecka så är det inte så mycket annat att göra. Plus att jag måste göra mitt ex-pass till aerobicsen...

ÅÅÅÅÅ, jag hinner inte! En hjärna, två händer, två ben. Det är vad jag har men skolan verkar tro att eleverna har två, möjligen tre, som de har. Seriöst, lärare är aliens vad forskare än säger om utomjordningar, men lärare är i alla fall ett släkte för sig, speciellt gymnasielärare.

Nu kan det dröja igen innan det kommer ett inlägg efersom jag har så mycket annat att göra och bloggen är tyvärr inte så högprioriterad, sorry :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0