Ett till

Jag vet att jag kanske börjar bli lite långrandig med ett tredje inlägg på raken men det är olika ämnen och går liksominte attskriva ihop och det här kom jag på efteråt (jag  vet att man kan lägga till i tidgare inlägg också men...). Titta på min statistik och såg att efter den 22 januari, då jag skrev om Markus..., har jag fått fler läsare på bloggen. Detvar en topp då jag hade 57 besökare sen har det sjunkit men dock inte till den tidigare nivån. Hade häromdan upp mot 20 stycken, plus eller minus. Det är kul att se. Faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan lova att du inte har haft 57 besökare :)

2008-02-23 @ 20:25:24
URL: http://saaramarklund.blogg.se
Postat av: Elin

Tja det sod då i min statistik att det varit 57 besökare den dagen, och det kan ha varit samma person som gått in 50 gånger men dock så är det ändå 57 sidvisningar

2008-02-24 @ 15:29:27
Postat av: Sara

Ja, men om du tex hade 3 unika besökare. och 57 sidvisningar, så äre det ju dessa tre personer som gått in 57 gånger. Och jag tror att det var den dagen som jag gjorde om din blogg, och då blir det många sidvisningar.

2008-02-24 @ 17:08:03
URL: http://saara
Postat av: Elin

Det var inte den dagen som du gjorde om min blogg.

2008-02-24 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0