22 februari och Ekis blir myndig

Textkommunikation. Det är ett rolit ämne men ibland när man ska skriva på befallning och man har noll inspiration är det jobbigt. Som idag, fast jag hade nästan hela texten klar redan från förra veckan och nu är jag klar och kan bara tjollra resten av lektionen som räcker till klockan 11.

Igår kväll var det klart att jag och Sara ska åka till Stockhom över sportlovet vecka 10. Jag skulle boka flyg för hemresan den 9 mars men det visade sig att det inte fanns ett enda flyg den dagen. Eller tja, resor som kostade över 1000 kronor och då går jag nog hellre hem. Kanske inte men det blev i alla fall tåg tills lut, efter att vi suttit i telefon i en timma. Jag ville ju åka tåg från början medan Sara inte ville för att det tar så lång tid.

Men vad som är än mer intressant är att Erik, som jag känt sen jag var 5 år, fyller 18 idag. Tänk jag har känt honom i 13 år, det är en lång tid. Och vi umgås fortfarande. Intressant att se om vi fortfarande är vänner om ytterligare 13 år, när vi blir 26...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0