Tacokväll med gänget + lite annat

Glömde blogga igår, förlåt. Hade tacoskväll med några kompisar, 10 stycken, och det blev både lyckat och mindre lyckat. Det misslyckade var att Ivan inte hade rivit osten och att vi varken hade skal eller tortillas, så vi fick inte äta förrän typ 8. Men det lyckade var att vi hade fantastiskt roligt hela kvällen. Till efterrätt skulle alla ha med sig en kaka, otroligt nog tog ingen samma, så det skulle ha blivit 11 sorters kakor men jag tror det blev sju sorter. Efterrätten åt vi föresten inte förän 10 eller 11.
image7image8
Tacosbordet, allt är inte framdukat än...                Med på bilden är inte Saras kladdkaka

När några av de som inte skulle sova över hade stuckit satte vi igång en film, Back to the future 1. Hur kul som helst och uppfinnaren såg verkligen lika galen ut som han var. Efter första filmen lade vi på Back to the future 2 men jag somnade efter halva:( Då var klockan ca halv 4 tror jag.

Morgondagen bestod av städning och brunch. Det var kvar så mycket rester att vi inte ville slänga det och då blev vi ju tvugna att äta upp det.

På kvällen skulle jag, Samme och Pål hålla ett föredrag om rättvisemärkt på Anderstorpskyrkan men ingenting gick som vi ville. Datorn ville inte visa filmen från internet som vi hade tänkt och lampan till OH-apparaten var trasig. Det gick bar endå men det hade gått bättre om tekniken hade velat fungera. Teknikens under...
Efter fördraget for vi hem till Samme och såg på Young Einstein, helfestlig!

Den här dagen har bara beståt av plugg fast en och en halv timma gick åt till att säkra ett fotbollslag med typ 10 tjejer, med överskottsenergi, vid klätterväggen.

Men nu måste jag rusa för att inte bli jättesen till kyrkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0