Förkyld:(

Igår nös jag minst tre gånger under mattelektionen, ganska ljudligt. Så skulle jag jobba på kvällen och var helt täppt i näsan så jag snöt mig hela tiden för att kunna andas. Dessutom var det karaoke så jag tror jag hörde "pulsarna dom bränner så heta, känner du som jag Magdalena. Blickarna du gv gav du dom till mig eller eeejjj!" Hur less var jag inte, och gissa vilken låt jag hade på hjärnan resten av kvällen?

Som jag sa är jag förkyld och det är inte bra eftersom jag har Aerobics i morgon och nästa vecka börjar klättringssäsongen. Fick ett mejl för ett par veckor sedan om vilka förväntningar som mina ledare hade på mig och då passar det sig inte att vara förkyld på första träningen. Dessutom har jag inte klättrat sedan vi var i Älvsbyn och bergsklättrade i början av sommaren så jag vill verkligen upp på väggen igen. En annan sak är att de är nästan klara med hockeyarenan så nu behöver man kanske inte frysa ihjäl för att de har öppnat vägen mellan friidrottshallen och isahallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0