Cooper-testet igen

Snart är det dags för cooper-testet igen. Har tränat halva sommaren men blir förkyld veckan innan, toppen :/
Det var nästan samma sak för terminen. Då hade jag också tränat för att se till att vara i form inför testet men så var jag iväg på resa och hade suttit i en buss i två dygn, sovit dåligt och nästan inte ätit något, och sedan ska jag springa 2 kilometer. Inte bra. Mer det gick ju inte jätte dåligt förra gången och kanske hinner jag ut på en löprunda innan onsdag om min förkylning tillåter.
Snörvel!

Nu har jag ju också börjat med körteorilektionerna och de var faktiskt inte så farliga. Det mesta är ju logiskt men det är ändå ganska mycket att hålla reda på.

Kommentarer
Postat av: Saaraa

Cooper-test om jag får be, :D Inte copper !

2007-09-17 @ 11:58:19
URL: http://s4r4m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0