Bra dag och ska börja ta körteorilektioner

Vanligtvis brukar torsdagar kännas långa och jobbiga men idag så  var den inte alls som den brukar. Kanske för att röst&rörelse lektionen var roligare än vanligt och att vi inte hade någon engelska. Sedan så hade jag som vanligt aerobics på campushallen och idag hade Katarina bestämt att vi skulle ha 150 bmp (Beats per minute) istället för de vanliga 135. Det kanske inte låter som så stor skillnad men pröva så känner du att ökningen är större när du utövar den i praktiken.

Idag har jag även anmält mig till körteorilektioner hos Guldstadens trafikskola. Så jag kommer alltså ta lektioner på sidanom skolan, frivilligt med prov!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju inte körlektioner du ska ta, utan TEORI lektioner ^^ Det är stor skillnad.

2007-09-07 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0