Onsdag eftermiddag och kväll

Då var det dags för dagens sista lektion: Musik. Känns bra att sista ämnet är praktiskt eftersom man är ganska trött så här på slutet av dagen. Fick dessutom tillbaka matteprovet som vi gjorde förra veckan och hade 23/27, kändes bra:) Ska göra amdra delen den 23okt (skelle egentligen göra det den 24) eftersom jag ska till Boliden och hålla föredrag om Rättvisemärkt för en klass 14-åringar.

Klockan 18.00 ikväll ska jag, mamma och pappa till Guldstadens trafikskola för att genomgå introduktionskursen, på 3 timmar! Kommer att dö!! Dessutom längtar jag till imorgon då vi (Jag, Samuel, Pål och Ivan) far till Uppsala med tåg. Har packat lite hela veckan, men jag behöver inte så mycket eftersom det bara är över en helg. Så när jag kommer hem ikväll (kl 21.00) ska jag packa det sista och förbereda morgondagen (kanske baka något...) sedan blir det godnatt, kommer troligen inte sova så mycket imorgon natt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag måste också gå den där introduktionskursen, men jag orkar inte :(

2007-10-12 @ 11:23:34
URL: http://sarasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0