Ojojoj! Mycket är gjort och mycket är kvar...

Ojojoj! Det har varit mycket den här veckan. Skulle ha klart ett anatomi-arbete till idag (blev klar i morse), hade ett föredrag i Kåge om rättvisemärkt igår. Spelade upp balkongscenen ur Rmeo och Julia på engelskan (vilket gick bättre än förväntat) och imorgon är det dags att redovisa en midsommarnattsdröm på svenskan. Dessutom har jag fått ett till jobb. Kommer att jobba på Apoteket shop vissa helger, ibland efter skolan om det behövs.

Nästa vecka blir det också mycket som händer. Kanske far till Piteå med Samme och Pål någon dag för att titta på ett litet café som de har där som säljer rättvisemärkta produkter och "rättvisebakade" kakor. På tisdag ska är det halloweenfest med tisdagsklubben i Ursviken och sen ska jag vidare till Anderstorpskyrkan där vi ska ha övernattning till onsdagen. Sedan på onsdag ska vi ha Halloweenfest på med familjen för att på torsdag kommer vi att bege oss till Gran Canaria!

Riktigt längtar tills vi ska fara, slippa ifrån kalla och molniga Skellefteå och få ligga på en solig strand och bara ha det skönt. Visserligen måste jag skolka 4 dagar från skolan men det är okej. Jag skulle inte stanna hemma bara för att jag inte får åka på grund av skolans policy. Ovh visst får jag lite dåligt samvete för att vi ska flyga eftersom jag var i Uppsala för två veckor sedan och pratade om klimatet och kom fram till att flyget var en av de värsta miljöbovarna (de största är bilarna). Så ja, det känns lite dumt att åka men det har varit planerat i flera månader att vi ska åka och jag kan inte säga nej nu och jag vet att jag skulle missa en massa skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0