Hmm...

Det blev ingen klättring igår. De håller på att lägga om golvet i friidrottshallen så vi fick inte vara där för de hade primat (eller nåt sånt) golvet och det var inte så bar att andas in, hjärnan kunde skrumpna ihop. Så istället for ci upp till Vitberget och gick till en äventyrsbana som var mitt inne i skogen. Mot slutet av träningspasset blev det ganska spännande för då var det så mörkt att man nästan inte såg var man satte fötterna.

Idag var vi på Campus och fick veta lite om utbildningarna som finns i nuläget och skillnaden mellan gymnasium och universitet. Men jag kan inte påstå att det var särskilt bra indelat. De hade delat in oss efter skola och vi var tre skolor där: A-torp, Kaplan och John Bauer. John Bauer var typ 20 stycken, Kaplan var kanske 60. Sedan kom A-torp och vi var säkert över hundra. Trångt i vissa lägen.

Sedan var det dags att gå tillbaka till skolan och äta lunch och ha estetisk verksamhet (musik för mig). Vi spelade Knocking on heaven's door. Jag tror att vi hann spela den säkert 30 gånger så jag hann bli lite less på den, men det är en vacker sång.

Nu är det som vanligt dags att plugga (fast jag typ aldrig gör det) sedan ska jag till A-torpskyrkan där vi ska börja planera inför nästa veckas Rvm-föredrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0