Fattar inte!

Först: Ursäkta att det var så länge sen jag skrev något. Har helt enkelt inte blivit av. Ska försöka komma ihåg att skriva lite oftare (kommer nog inte att lyckas eftersom jag är en såndär person som tröttnar rätt fort. Kan gå med i en klubb och är med några veckor men sen tröttnar jag och så blir jag mindre och mindre aktiv.)

I alla fall så har det hänt lite sen jag skrev sist. Har varit på animekväll (Hos Erik. Vi åt vårrullar och ris och såg en konstig animefilm om en get och en varg som blev bästa kompisar, kanske lite mer än kompisar.), Har städat mitt rum och skurat golvet (det var längesen jag skurade i mitt rum...), Har klippt mig (inte så mycket att någon skulle se det, tog bara topparna), varit på halloweenfest med tisdagsklubben (tisdagsklubben är mitt jobb, en massa utvecklingstörda som träffas och har kul. Det är hur kul som helst!). Det är väl i stort vad som hänt och sen jag kom hem från halloweenfesten har jag hunnit plugga lite men jag fastnade när jag räknade matte. Tillämpningar var inte kul. Ska ta tag i det senare (imorgon när jag är någorlunda pigg) för just nu orkar jag inte.

Det som är pågång annars är väl att hela familjen ska till Gran Canaria, vi far på torsdag. Skönt. Och så är det halloweenfest hemma imorgon. Nu ska jag se om det är något annat jag måste göra innan vi ska fara, annat plugg kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0