Äntligen helg

Så var det helg igen efter en tuff skolvecka. Hade ju fest förra helgen och det blev sent sen hann jag inte ställa om mig innan måndagenså jag har varit som en zombi hela veckan. Inte får jag vila upp mig särskilt mycket den här helgen heller eftersom jag ska till Svansele med hela gänget + en massa andra. Kommer bli jättekul men troligen jättesent också. :P

Nästa vecka är det dags för Uppsala och jag längtar. Det mest spännande eller roliga är tågresan, den här gången är vi dessutom bara fyra så vi får se om det hamnar någon främmande i samma vagn som oss...
Kommer i vilket fall vara riktigt trött eftersom vi åker på torsdagskvällen och är framme 7 på fredagsmorgonen vilket betyder att vi måste gå upp typ 5 för att hinna plocka ihop alla grejer som har en vana att hamna överallt i kupen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan ju säga att ni inte behöver gå upp klockan 5. Det räcker om man går upp 40 minuter innan man ska kliva av. Eftersom att man sover ju med kläderna på, om man inte har en liggvagn såklart ^^

2007-10-05 @ 22:54:50
URL: http://s4r4m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0