Ny mobil!

Har jag ju glömt att nämna. Jag har fått en sprilans ny mobbe med fungerande kamera och mp3. Yes, precis vad jag ville ha. Så tisdag, onsdag och idag har jag lyssnat på musik dygnet runt. Det finns dessutom världens roligaste (beroendeframkallande) spel på den: City Bloxx. Man ska bygga en liten stad genom att bygga hus och poäng samlas genom att du bygger så bra hus som möjligt så att fler människor vill flytta in i det. Människorna, bye the way, flyger in i lägenheterna med paraplyer eller riktigt små fallskärmar samtidigt som man bygger. Så antalet människor är alltså så många poäng som du har. Just nu tror jag att jag har kanske 17-18 tusen människor i min stad, eller metropol som det just utvecklats till. Målet är 19 tusen människor så snart är jag där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0