Hipp Hurra på min födelsedag!

17 år. Jag känner mig nästan gammal ju. Men frukost på sängen och presenter säger man ju inte nej till. Det är tänkt att familjen ska komma och väcka mig på morgonen men katten hann före. Hon likson klöser sig upp. så i slutändan hade jag båda katterna och hela familjen utom pappa uppe i min loftsäng. Otroligt att den inte brakade sönder och samman! I alla fall fick jag mycket fint och katterna hade väääldigt kul med alla snören som var runt paketen. Mina yngsta syskon, Carl och Ida, tycker också att det är väldigt kul att göra paketen inbrottssäkra. De tejpar nämligen paketen så mycket att jag måste använda sax för att överhuvudtaget ha en chans. Ikväll kommer tjocka släkten på kalas och jag får se vad de har hittat på i presentväg för jag har inte önskat mig något förutom pengar och böcker typ. Och tjocksockar.

Hipp hipp Hurra!!
Till och från MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0