Helg igen!

Så var det helg igen efter en faktiskt aningen kortare vecka. Vi var ju lediga måndag för att det var öppet hus på lördagen. Denna helg liksom alla nadra helger är nästintill fullbokad. Idag ska jag stanna kvar lite längre för att lyssna på luciarepetionerna här på skolan. Jag och Julia H ska nämligen skriva en nyhetsartikel eller repotage om Luciafirandet här på A-torpskolan:) Sen ska jag till stan och köpa present till Gretchen som fyllde 18 igår, GRATTIS GRETCHEN! Men jag tänker inte skriva vad hon ska få om hon läser detta. Efter presentköpet är det raka vägen hem som gäller för kyrkan har anordnat en Julmarknad för att samla in pengar till aidsdrabbade barn. Massor av aktiviteter för hela familjen. Själv ska jag ansiktsmåla, vilket är jättekul.

Tyvärr slutar kalaset 20.00 så jag kommer missa början av Idol. Hoppas verkligen att Amanda och Marie går till final... Jag vill inte ha Andreas i finalen, "nej tack!" säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0