Två veckor kvar till jul...och idag är det nobeldagen

Fatta att det bara är två veckor kvar till jul nu! Och jag måste lägga på ett kol när det gäller julklappar. Har bara köpt till mamma, och mina yngsta syskon. Men jag vet vad Olof ska få och vad jag ska ge till mormor och morfar. Mormor och mofars present blir bäst, de ska få en liten korg med rättvisemärkta saker. Te och choklad, typ. Hoppas de blir glada. Jag har frågat mormor vad hon ville ha i julklapp och då sa hon en tidning, Trädgårdsliv eller nåt sånt, menm jag hittar den in te och jag tror att detta blir mer uppskattat.

Som sagt så är det ju nobeldagen idag och de ska sända arton timmar. Vad i hela friden gör de i arton timmar? Käkar? Det är ju prísutdelning också förstås men endå! de måste byra programledarpar en gång men de ska typ snacka i åtta timmar var så vad händer med de övriga två, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0