Tisdag - lunchtid

Nyss käkat lunch, men jag fattar inte hur skolan kan kalla det där mat. Att skolan får kalla något de gör för mat är en gåta. Det har ju spätt ut allt med vatten och kryddat lite.

Aja, det jag funderar på just nu är i alla fall på vad  bilderna på limbino.se ska föreställa. Något litet tror jag för bilderna är ganska pixliga, den är nog förstorad. Nu är  det snart dags för matte som är ett av mina favoritämnen tror jag. För stunden i alla fall, för nu är det ganska lätt så jag förstpr allt som jag jag räknar. Dessutom så fick jag MVG på senaste provet så det gav en liten kick. Nu håller vi på med algebra och det har jag alltid tyckt om av någon anledning, även fast det är siffror och bokstäver överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0