En vecka kvar...

Det var inte så mycket folk som jag väntat mig igår på shopen, men det var ändå mycket för att vara en söndag. Jag var inte så pigg igår. Fick huvudvärk så jag trodde att huvudet skulle sprängas en stund när jag stod i kassan och så var jag trött. Att jag var trött var konstigt för jag hade sovit mer än 9 timmar under natten. Men ändå så var jag trött. och jag var verkligen inte på humör för att träna men for ändå och fick lite gjort i alla fall.

På kvällen tänkte jag försöka plugga till läxförhöret i samhällskunskapen, demokrati och riksdagen, men jag höll på att somna (tror t o m att jag gjorde det en kort stund). Då var klockan 19.30 så jag plockade ihop läxböckerna och borstade tänderna och avlägsnade sminket men då jag skulle lägga mig för att sova i sängen (låg på golvet tidigare) kunde jag inte somna. Det gick inte. Så det slutade med att jag somande först vid 2 på natten, kan ha varit senare. Vilket fall så var jag trött i skolan idag och jag är ganska trött nu.

Idag hade vi uppvisning i Röst och Rörelse. Min grupp skulle visa "Snövit goes Christmas". Det blev hur kul som helst och jag lyckades hitta åt  färgsprankande kläder (rött och grönt) som jag inte visste att jag hade. Så hade jag en massa annan rekvista som de andra blev lite imponerade av att jag hade med. "Du har tänkt på allt" sa de.

Nu måste jag springa och byta om till mjukbyxor och sedan ska jag till mina kusiner och vara barnvakt. Jag hoppas att jag kan sova gott i natt för det lär jag behöva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0