Dax´ för nästa hektiska helg...

Förra helgen var jag uppbokad upp till tänderna och var verkligen tvungen att planera för att hinna med allt, detsamma med den här helgen. Min lillebror har bjudit mig på bio som en sen födelsedagspresent ikväll, vi ska se Guldkompassen. Imorgon ska jag jobba 12 till 14 och sedan blir det hem och ta det lite lugnt för jag ska på fest! Apberget.se har anordnat ett disco på Expolaris som jag och Sara ska på. Men jag tror inte jagska var där till klockan 1 när det stänger för jag ska nämligen vara i kombihallen klockan 9.30 på söndagen. Min klättergrupp har anordnat en klätterdag för de andra grupperna och vi hoppas att det kommer folk annars säger mina tränare att det får bli en träningsdag för oss istället. Efter det ska vi faraoch badoch sedan käka middag och se film tillsammans. Efter det blir det kyrkan, jag måste dit för att Kurt(han spelar orgel och håller i Mb-kören) försöker bilda en kör som kan sjunga vid julbönen men förra veckan var det ingen som kom så då blev det ingen kör. Så nästa vecka blir tung eftersom jag inte fått någon "helg".

Och så är det Idolfinal ikväll, jag kommer att missa början eftersom jag är på bio men sen kommer jag att sitta klistrad framför tv: n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0