19 dagar kvar...

Två  och en halv vecka kvar till jullov. Mamma är på mig varje dag och frågar vad jag önskar mig i julklapp och inte har jag några svar. Men jag vet vad jag inte vill ha och det är godis. Jag försöker att inteäta godis men hur lätt är det när mormor och farmor och gammel morfar mf varje år, både vid jul och påsk ska ge en påse var+lite till...
Kanske ska man skriva en lista på vad man inte vill ha. Fast samtidigt ska väl julen vara en tid då man är positiv och ser på det goda och bra som finns runt omkring en. Det blir som när man ska göra de här meditationerna som vi hade med Anitha med H, eller den som man skulle göra på kvällen. Då skulle man tänka på tre positvia saker som hänt under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0