Den som inga byxor har den får gå med rumpan bar...

Alla mina jeans är i tvätten! I och för sig så har jag bara två men det brukar gå att växla mellan de två paren. Men nu sitter jag i mjukbyxor istället och ser hemsk ut i håret. Ska vara barnvakt senare idag åt mina små kusiner, Benjamin och Elias, så på sätt och vis är det väl bättre att ha mjukbyxor på sig så man kan böja sig ner till golvet som man av någon anledning alltid måste göra för att de ramlat och slagit sig mm.

Nu är det bara två dagar kvar till skolstarten och jag måste göra något typiskt för sommaren innan dess. Hade tänkt åka inlines med Sara, för är inte inlines typiskt för sommaren? Något mer har varken jag eller Sara kommit på som hör sommaren till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0