Dagen före

Ska ha fest imorgon med kompisarna. Vi ska vara hos mig och äta middag och bara var allmänt sociala. Så imorgon blir det mycket. Jag måste städa huset så det ser beboeligt ut, förbereda maten (m.m.), göra mig någorlunda snygg så folk vågar titta på mig.

Men idag så blir det också mycket. Gick upp halv nio i morse för att handla inför morgondagen. Ska till tandläkar`n vid lunch sen ska jag träffa carro och säga bye bye. Inte nog med det så har jag ont i magen. Eller jag mår snarare illa. Som om det var ett stor hål där som jag vill fylla med mat men samtidigt så mår jag för illa för att få i mig något. Så jag ska käka hälsofil tills jag spyr (om jag får i mig någon fil vill säga) så att bakterierna tar självmord.

Med allt det här att göra och mitt "magproblem" så kan jag inte heller sova som en normal människa. HAr säkert sagt det i mitt tidigare inlägg men jag kan inte sova ordentligt. Tar tabletter morgon och kväll men ända så vaknade jag kvart ö0ver fem i morse, då jag somnat vid tolv, sedan kvart över sju, sedan när väckarklockan ringde halv nio då jag steg upp. Men nu ska jag försöka ta mig igenom dagen, kanske utan att spy, bara för att ta emot morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0