Borde kanske börja blogga snart...

Varit medlem ett par veckor nu tror jag men har inte skrivit ett enda inlägg. Dags att lägga på ett kol kanske...

Snart börjar skolan om igen och  man är fast. Plugga, träna, äta, sova. Den naturliga dygnsrytmen, för mig:P
Börjar andra året i gymnasiet och ska få en ny klasskompis, dock förlorar jag min bästa vän men det återkommer jag till, som är året äldre än oss andra. Han hade varit i USA eller något sånt i ett år och skulle nu komma tillbaka, hoppas han är trevlig. Men som sagt förlorar jag min bästa vän eftersom hon ska flytta till Västerås för att plugga på Strömsholm, Ridgymnasium. VArför?? Visst, jag har andra kompisar men hon var speciell. Speciell på många sätt. Ett geni i skolan, en naturbegåvning på att skriva (läs några av hennes texter på poeter.se så fattar ni) och ja helt enkelt lätt att prata med om allt. Hon fick mig att Äta och Träna som jag gör idag eftersom hon tränade typ varje dag. Som sagt ett underbarn och en fantastisk vän, will miss you!

Men det är bara att börja ladda batterierna för om en vecka (22/8) smäller det. Då ringer klockorna på skolgården klockan halv nio på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0